mandag den 27. oktober 2014

Ugen på instagram #4

Sidste uge startede, som mandagene tit gør for mig i øjeblikket med en masse praktisk som jeg ikke har nået i løbet af weekenden, og så en lille smule afslapning :o) I øjeblikket går den afslapning med at se sæson 4 af Glee og heldigvis ligner det, at ham den lille nuttede er en vaskeægte Gleek - han synes det er skønt, når der er sang og musik i TV.

Hvis der til gengæld er noget, han ikke er vild med er det klart at have hue på! Hvis han kan komme afsted med det hiver han i den, og så kan man risikere følgende:

Den bette fik også en lille fotoserie på instagram, fordi han endelig kunne passe den skønne All Stars body fra Ej Sikke Lej, som vi købte for et gavekort vi fik i barselsgave - så den har efterhånden været længe undervejs :o)

I går holdt jeg forsinket fødselsdag for hele den pukkelryggede - og det kommer der naturligvis mere om på bloggen snarest - men det betød, at lørdag mest blev brugt til oprydning, rengøring, madlavning osv. Victor ville enormt gerne være med til at hjælpe! Jeg ved ikke helt hvordan det er sket, for det er hverken husbonden eller jeg, der har forsøgt at installere oprydningsgenet i ham. Men mon ikke det går over på et tidspunkt ;o) Sød var han i hvert fald - først støvsugning og derefter hjalp han lidt til med gulvvask!

Ugens vintage instagram:
Der er dømt baby-mugging med en lille og buttet baby for efterhånden 6 måneder siden - suk, så nuttet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...