torsdag den 23. april 2015

78. kage: Konfirmationskage til en sportsglad pige

En af min søde dagplejemors veninder ville gerne give en kage til sin niece, som skulle konfirmeres. Lillesøsteren er blevet alvorligt syg, så konfirmanden og hendes mor kunne ikke overskue selv at lave en kage. Derfor blev jeg spurgt om jeg ville hjælpe, og det ville jeg naturligvis gerne.

Da konfirmanden ikke selv var med inde over - da kagen var en overraskelse - var det lidt et spørgsmål om at gætte sig frem, men vi blev enige om et sportstema, og en ikke alt for tøset kage. Farven blev lysegrøn som håbets farve.

Jeg håber, at hun kunne lide den, og at hun havde en dejlig dag :o)







2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin og sikke en overraskelse at få :D Kage er altid en dejlig gave! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Jeg håber også, at hun blev glad for den :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...