mandag den 6. december 2010

tømmermænd, advent og dagens ret fra en anden dag...

I går, søndag, havde husbonden de ONDE tømmermænd. Bl.a. derfor blev dagen i går simpelthen så uproduktiv at det var til at græde over! Intet fik vi lavet.

Dog manglede der bestemt ikke gaver, pakkekalender, adventsgave give og få...
 Jeg fik en skrabekalender i pakkekalenderen

Gør-det-selv julepynt, god jul bånd og cupcake-skåle af husbonden i adventsgave

og gav ham nye julekrus til advent.

Dagens ret stod på købe-pizza :o) Jeg glemte at tage billeder, men opdagede at jeg ikke har smidt ind fra forleden hvor vi fik "brændende kærlighed

kartoffelmos med broccoli i, skinketern, rødbedetern og løg. Jeg ved godt at det er meget populært at lave mos med rodfrugter, men min favorit er dog hvor frisk eller frossen broccoli får lov at koge med de sidste 5 min. og piskes sammen med kartoflerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...