søndag den 15. februar 2015

73. kage: Strandkage med piratskat

Jeg forstår ikke, at der allerede er gået 2 uger siden vi fejrede Minis fødselsdag. Men dagene går ret stærkt i øjeblikket, med praktik hele dagen og forsøget på at få hverdagslivet - og jobsøgningen - til at hænge sammen bagefter. Derfor er jeg også kommet meget bagud med bloggen - som sædvanligt ;o) - men fandt lige et øjeblik, hvor jeg kunne finde tid til at blogge om kagen.

Som man kunne se på mit tidligere indlæg var der dømt pirattema, men vi var ikke helt nok mennesker til, at jeg kunne kaste mig ud i en piratsskibskage, så det blev en smule mere enkelt, men også absolut velsmagende :o)



Kagen bestod af:

Mørke lagkagebunde
Granatæblemousse
Hvid chokolademousse med stykker af oreo
IMBC
og "sand" af blendede Digestives

Den faldt vist i god jord ved de fleste - selv smagte jeg den desværre ikke :o(

4 kommentarer:

  1. Den er så fin, så fin! ♥
    Hvordan har du lavet de bittesmå mønter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)

      De er såmænd bare lavet med en lillebitte glat tyl brugt som udstikker :o)

      Slet
  2. Det er bare den fineste kage! Er vild med den skattekiste, den er super godt lavet og så er du sluppet sindssygt godt fra bølgerne - det mangler jeg så også lige at mestre ;) og lækkert fyld! Den der granatæblemousse må jeg da prøve på et tidspunkt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)

      Jeg var også ganske godt tilfreds med skattekisten :o) Bølgerne tror jeg til gengæld var mere helt end forstand, for jeg var også selv lidt imponeret over resultatet ;o)

      Granatæblemousse var SÅ godt!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...