tirsdag den 4. juni 2013

Nu som gæsteblogger...

For efterhånden lang tid siden kontaktede Aysha fra bloggen The Creative Muslimah mig, for at høre, om jeg kunne tænke mig at lave et gæste indlæg til hendes blog. Det ville jeg naturligvis gerne, for det har jeg aldrig prøvet før, og man skal jo lære livet igennem :o) Hun gør meget i smykker og diy's, men ikke så meget i kager, og derfor blev vi enige om, at jeg skulle lave en how to med kager. Jeg har egentlig altid tænkt på at lave en her til min egen blog, men det er aldrig blevet til noget. Jeg har derfor lavet den som et gæste indlæg nu. På et eller andet tidspunkt poster jeg dog også indlægger her på min egen blog, da det er skrevet på engelsk, og jeg derfor finder det naturligt, hvis det også bliver lavet på dansk.

For folk som har lavet fondtant-kager (eller marcipan-kager) er der nok ikke de store nyheder i indlægget, men det er også mest ment til folk, som gerne vil give sig i kast med kager, men synes det virker uoverskueligt.

Men smut over til The Creative Muslimah og kig på mit indlæg :o)



Det er for øvrigt denne kage, der indegår i indlægget









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...