onsdag den 2. juli 2014

Fødselsdag for junior og husbonden - 2014

Vi var som nævnt nogle meget udspekulerede forældre, som valgte bilde vores søn ind, at det var hans fødselsdag i søndags hvor vi havde gæster og ikke mandag, som var hans rigtige fødselsdag. Men taget i betragtning, at vi ikke skulle noget om mandagen, så blev det på den måde. Vi havde en rigtig dejlig dag, men var desværre ikke så mange, da arbejde og sygdom kom i vejen. Men det skulle ikke få ud over den lille fødselar, så fødselsdag blev der :o)

Sidste år, hvor vi holdte husbondens og juniors fødselsdag kørte vi lidt et cirkustema, og jeg elskede det! I år forsøgte jeg at spørge den unge mand, hvad han gerne ville have på sin kage og svaret kom prompte, at det skulle være Lynet McQueen og Bumle, og så var temaet ligesom lagt :o)

Kagen kommer naturligvis i et indlæg for sig, men her er først lidt mere fra dagen.
Der er en som glæder sig :o)
Vores bil havde på mystisk vis fået tænder og øjne i løbet af natten!!!
Menuen blev pga. Biler lidt amerikansk i sammensætning, men det gjorde det bestemt ikke ringere :o) Vi fik:

Skinke
Meatloaf
Spareribs
Kartoffelsalat
Kartoffelsalat med fløde
Salat
Cornbread

Det var i øvrigt altsammen hjemmelavet, pånær dressingen til salaten ;o)


Efterfølgende fik vi som nævnt kage, men også kirsebærcupcakes med Cream Cheese Frosting, som var pyntet med lidt Biler-symboler

Husbonden og junior blev naturligvis begge begavet, og blandt juniors gaver var skønne bøger, Lynet McQueen, Brio tog, (som skal oplades i stedet for evig og altid at skulle have skiftet batteri, yay!), en Märklin junior-togbane og et rigtigt kamera. Det virker måske vanvittigt, at han har fået et rigtigt kamera, men hvis han ikke kan behandle det ordentligt, må det kommer på orlov. Han elsker at lege, at han tager billeder med vores gamle kamera, som ikke virker mere, så nu prøver vi :o)

Nedenfor er et par af hans egne billeder - de er lige til instagram med tæerne på billedet ;o)

4 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert frokost bord. jeg må lige høre hvor du har købt navne toget henne. Jeppe har et og vi vil rigtig gerne have et til Agnes. Jeg har ledt og ledt uden held. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Jeg synes egentligt også, at det var en ret lækker omgang! Jeg har købt toget her: http://www.uwoodtoys.co.uk/train_letters.htm

      Slet
  2. Det er simpelthen så gennemført og jeg er så vild med det hele :D Ihh nu glæder jeg mig endnu mere til at skal holde 1 års fødselsdag for den bette her i huset, for jeg har bestilt fødselsdagstog, men kan ikke beslutte om jeg skal have et navnetog til hende (tror ikke hun er tog typen) men vil gerne have noget andet med hendes navn på som bordpynt også... har du forslag? :D
    Nåå ja og totalt lækker mad btw men det er det jo altid ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Det var også en dejlig dag og lækker mad, hvis jeg selv skal sige det ;o) Jeg har desværre ikke rigtigt nogle bud på noget andet et pynte bordet med :o(

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...