mandag den 5. maj 2014

Skagens Bamsemuseum

Kender I Skagens Bamsemuseum?

Det er det skønneste lille bamsede sted, fyldt til randen med alt bamset. Udover naturligvis at have en hjemmeside har museet også en blog - Skagens Bamsemuseum - hvor der er små historier fra Teddys verden og informationer om events og lignende.

Kig forbi bloggen og kig evt. forbi næste gang du er i Skagen - det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre :o)

Er der i øvrigt nogle af jer læsere, der har været der?


 Indlægget er IKKE sponsoreret,
men det er ikke utænkeligt, at jeg kender Teddy ;o)



4 kommentarer:

  1. Udstillingen med bamseversionen af "Hip Hip Hurra" er rimelig sød.
    Jeg var der for et par år siden med mine forældre, ikke en kæmpe oplevelse, men ret sød og sikkert en ganske fin ting, hvis også man tager mindre børn med. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er sød den Hip Hip Hurra.

      Jeg vil give dig helt ret i, at det ikke er en overvældende oplevelse, men jeg synes også, at det er ret sødt - jeg tror nemlig også, at det passer godt til mindre børn :o)

      Slet
  2. Hvis jeg vover mig derop til en øl på bryghuset, må jeg klart forbi - elsker også legetøjsmuseet i Den Gamle By i Århus.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg var dig ville jeg nok tage Bamsemuseet først og så falde over øllene bagefter :o) Men det lyder ellers som en skøn dag allerede :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...