tirsdag den 21. juli 2015

86. kage: Studenterhue

Da husbondens bror søn blev student her for nyligt spurgte han om jeg ville lave en kage, og som altid når min søde omgangskreds spørger siger jeg ja :o)

Den unge mand havde en meget, meget fin studenterhue med alverdens flotte detaljer ... sådan var det sgu ikke, da vi andre blev studenter!!! Jeg prøvede som sædvanligt det bedste jeg kunne, men kunne dog også se, at da kage og hue var ved siden af hinanden var der et par fejl og mangler. Men overordnet set var jeg ganske tilfreds med resultatet :o)

Smagssammensætningen havde jeg ingen indflydelse på, så jeg må sige, at den var måske en anelse fyldig i smagen, men når den unge mand ikke ville have frugter eller bær i, ja så skulle der naturligvis heller ikke det :o) Han var heldigvis meget begejstret og det var de fleste af gæsterne vist også - der var endda én, som spiste 3 stykker!?!

Kage indeholdte:
Lyse lagkagebunde
Hvid chokolademousse med stykker af mørk chokolade
Karamelmousse med stykker af daim
Smørcreme med hvid chokolade
Fondant








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...