mandag den 20. juli 2015

"Piz" ?!?!?

I en periode snakkede junior tit om, at han gerne ville have "piz" at spise (sagt med langt "I"). Både husbonden og jeg var meeeeget forvirrede! Vi anede ikke hvad han snakkede om?!? Jeg ved det stadigvæk ikke, men en dag, hvor jeg havde overskud af energi sagde jeg, at nu skulle det være! Dermed gik vi i køkkenet og han bestemt 100% hvad der skulle i skålen ... altså jeg kom måske med et forslag eller to, men han fik lov at bestemme. Om det var hvad han havde i tankerne skal jeg ikke kunne sige, men "Piz" fik vi lavet, med kakao og nutella. Det var meste af alt som en form for cupcakes uden fedtstof i, men Victor var meget begejstret og meget stolt, og var super begejstret for turen i køkkenet. Vi spiste dem lune fra ovnen med lidt syltetøj til, og Victor var ikke til at skyde igennem :o)
Han fik også lov at vælge om de skulle i forme, og hvilke det så skulle være
Med en smule assistance fra mor
En del af det kræsne dommerpanel :o)
Vi venter spændt
Det færdige resultat :o)
Jamen, så søde!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...