søndag den 30. marts 2014

Gaver fra Træbryllup

Sædvanen tro valgte husbonden og jeg at give hinanden gave i anledningen af vores bryllupsdag, som passede med dagens navn. Dvs. vi havde i år træ som tema.

Man må sige, at vores gaver til hinanden lå lige til højre-benet, men ikke desto mindre var de ganske gode synes jeg :o)


Af husbonden fik jeg nemlig et træ. Eller dvs. jeg fik en tegning af et træ/et gavekort på et træ. Han kender mig så godt, at han endda godt vidste, at jeg ønskede mig et "Abernes Skræk" i forhaven, og det var derfor sådan et, han havde tegnet på billedet :o)

Jeg fik også den smukkeste buket - lige i min yndlingfarve :o)


Af mig fik husbonden et træ til sit modeltog, lidt kort til at lave bjerge af samt en pengetræ, som i virkeligheden er et gavekort til at købe træ til at begynde konstruktionen af hans modeltogbane :o)


Som nævnt i forrige indlæg kom mine forældre på besøg for at fejre vores bryllupsdag. De plejer altid at have en lille ting med - som regel en blomst - men helt tilfældigvis var blomsten i år i stedet for et træ :o) Det var ikke engang fordi de var klar over, at 5 år betyder træ, men glade blev vi i hvert fald for det smukke japanske kirsebærtræ :o)

Generelt havde vi en rigtig dejlig bryllupsdag - så det kunne jo ikke være bedre!

9 kommentarer:

  1. Åhr så fik du endelig dit træ :D jeg glæder mig til at se det i din have, når i får det hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, endelig :o) Der går dog nok et stykke tid, for vi skal lige have fjernet en rod først!

      Slet
  2. Årh hvor skønt. Sød tradition :) stort tillykke med dagen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Jeg elsker traditionen - det er dejligt udfordrende!

      Slet
  3. Hold nu op hvor er det gennemført som altid og jeg er da vild med husbondens tegnekundskaber ;) Her sad jeg kækt og troede, at junior havde været med inde over den gave :D Endnu en gang stort tillykke med dagen søde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja han er meget dygtig ;o) Vi prøver i hvert fald hvert år at gøre det så gennemført som muligt! Tak, endnu en gang :o)

      Slet
  4. Et meget forsinket tillykke med dagen :-D I er altså så gode til at finde på gaver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Vi synes begge to, at det er ret underholdende og udfordrende at finde på gaver med tema, så det er jo heldigt nok :o)

      Slet
  5. Mange fine gaver på denne side også: http://morefews.dk/gaveideer-til-hende/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...