tirsdag den 14. januar 2014

20 ting om mig

Søde Helle taggede mig på instagram, og selvom jeg har skrevet 20 ting om mig selv derinde, tænkte jeg, at der også godt kunne være plads til det her på bloggen - da det jo ikke er alle der følger med på instagram :o)

Er der noget af det, der kommer bag på jer derude?

1: Jeg er oprindeligt fra Randers. 
2: Jeg har dog boet i Aalborg og omegn siden 1997. 
3: Jeg er efternøler i min familie - med en bror og søster, som her henholdsvis 7 og 11 år ældre end mig. 
4: Jeg er uddannet cand.mag. i Engelsk og internationale studier (med supplering i cand.merc. marketing. 
5: Jeg skrev speciale om boybands :-) 
6: Jeg er også uddannet handelsassistent med speciale i stål (!). 
7: Husbonden og jeg blev kærester d. 1. oktober 2001. 
8: Vi blev gift d. 28. marts 2009. 
9: Junior fik vi hjælp til. 
10: Lillebror fik vi ikke hjælp til ;-) 
11: Min nuværende yndlings serie i tv er Glee. 
12: Min favorit bog serie er Harry Potter. 
13: Min yndlings figur i bøgerne er Ron. 
14: Jeg elsker også chick lit og har vist nærmest alle Sophie Kinsellas bøger. 
15: Jeg elsker hunde, men jeg har et meget anstrengt forhold til hundehår... Derfor har vi en pudel! 16: Jeg er et stort rodehoved og husbonden ligeså. 
17: Når jeg har overstået barsel og fået et job vil jeg super gerne have rengøringshjælp :-) 
18: Jeg har kørekort, men tør ikke køre bil. 
19: Jeg elsker London - har boet der 2 gange og været på ferie der 12-15 gange. 
20: Jeg vil vildt gerne til USA, men jeg er bange for at flyve, så gør det ikke mere end højst nødvendigt.

Junior 1 1/2 måned gammel :o)



6 kommentarer:

  1. Hej Camilla.
    Det er ikke til at stå for Juniors smil. Held og lykke med den lille nye, der er på vej.
    Hilsen Kaja
    PS: popkorn med karamel har jeg næsten lige set i tv2fri, måske de skal prøves.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Kaja :o) Sådan nogle kan man altid bruge :o) Han havde/har det skønneste smil, så det er lidt svært at stå for. Jeg synes bestemt, at du skulle prøve popcorn med karamel... mmmmm :o)

      Slet
  2. Skønt billede! Det smil smitter. Hilsen fra en ny læser ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :o) Ja, det smitter, og jeg synes det er godt at vise nogle billeder af børn født med spalter, hvor smilet er det vigtigste :o)

      Slet
  3. ^Det er det nemlig. Det kunne være rart hvis det var lidt mindre tabu omkring det. Og det synes jeg i høj grad du er med til at hjælpe med, at bryde. :) Du har en skøn dreng og hvor er det bare blevet flot. De kan meget i dag, de læger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak - det er jeg så glad for at høre, at du synes :o) Jeg prøver nemlig alt hvad jeg kan, og hvis det hjælper bare en lille bitte smule, så har jeg gjort mit "job" godt :o) Det hjælper selvfølgelig også, at min dreng netop er så skøn ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...