tirsdag den 11. december 2012

Coco i sneen

I går valgte jeg, at junior skulle holde en fridag. Jeg havde ikke meget lyst til at stå og vente på busser i 100 år både her og der og alle vejne. Det betød dog også, at jeg ikke fik pakket så mange flyttekasser ud, som jeg gerne ville. Men lidt blev det da til, og junior var så dygtig til at hjælpe :o)

På et tidspunkt tænkte jeg, at vi (=junior, coco og jeg) burde gå en tur ud og lege i haven. Det krævede den helt store indpakning af både mig og bettemanden, multiple lag osv. Endelig var i klar, og ud i haven det gik. Desværre var sneen ALT for dyb, så vi sad nærmest fast og kunne ingenting. Derfor endte vi med at gå ind igen :o( Coco syntes dog, at det var vældig sjovt, selvom sneen næsten var ligeså høj som hende...







8 kommentarer:

  1. Nuuhr!! Hvor er Coco sød i sneen :) Hunde de elsker bare at lege i sneen, det så sødt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, hun er lidt sød :o) Hunde i sne er bare noget af det sødeste der findes :o)

      Slet
  2. Haha, man kan da næsten ikke se den skøre kugle:) Men sjovt har hun det hvertfald. Emma gider da overhovedet ikke sneen og er kun ude 2 gange om dagen! Gåtur gider hun heller ikke, men jeg tror det pga. salten og ikke engang potevoks hjælper ordenligt på det..

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, Coco formår nærmest at være kamoufleret selvom det ikke burde være muligt for en sort hund i den hvide sne :o)

      Jeg kunne godt forestille mig, at lille Emma ikke var så vild med vejret - stakkels hende :o(

      Slet
  3. Ahh nogle gode billeder Camilla! det er bare surt at have fået alle lagene på og så kan man alligevel ikke komme frem for sne... i må have fat i en slæde! Det er et hit herhjemme :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det var lidt træls, at det kun var 1 af os, der havde det sjovt! Jeg følte mig lidt som den Totte-bog hvor alle lagene kommer på, og så skal han tisse :o) Vi har snakket om en slæde, og kunne også se at den var et hit hos jer, men har ikke lige fået taget os sammen til at skaffe en... men jeg har hørt rygter om, at der vist er en hjemme hos mine forældre, som vi vist skal have fingrene i :o)

      Slet
  4. Ha den hund er da vist lige så tosset med sne som med blade :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja - hun er vist generelt var lidt tosset ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...