lørdag den 15. december 2012

En skøn indflytter-kurv

I torsdags havde jeg 2 af mine bedste veninder på besøg til "julefrokost". Det var egentlig meningen, at vi skulle have været inde i byen, men af flere årsager (sne+bus-kørsel, syg junior, hus-fremvisning) blev det lavet om til, at det i stedet skulle være hjemme hos mig.

Jeg havde ikke så meget tid eller overskud til at lave det helt store julefrokostbord så i stedet valgte jeg mere eller mindre at købe mig fra det hele - derfor er der heller ikke nogle billede - ting som sild, leverpostej og fiskefilet er jo ikke ligefrem det kønneste i verden ;o)

Men hvorom alting er, så var det super hyggeligt at have besøg, og det var skønt at vise huset frem. De var så søde at medbringe en kurv med lækkerier - jeg eeeeeelsker kurve med lækkerier :o)


og man må sige, at de kender mig ret godt - chips, chokolade, te og småkager :o) Jeg tog lige et billede af de meget fine chokolader, der var med - de er så fine, og lyder ENORMT lækre - glæder mig allerede, selvom jeg nok hellere må dele med husbonden ;o)


Jeg ved for øvrigt dårligt nok, hvornår jeg næste gang får lavet blog-venlig mad. Der er stadig kaos i det lille (store) hjem, junior er syg, jeg render til en million møder, husbonden har tralvt på arbejde, og vi forsøger i det hele taget bare at få noget at spise!

I den kommende uge står menuen bl.a. på suppe, kotelletter i fad, medister, biksemad og lasagne... ikke ligefrem super revolutionerende eller spændende... beklager. Jeg har dog planer om at bage og lave lidt julegodter her i weekenden, så det burde der da i det mindste kunne blogges om :o)

8 kommentarer:

  1. Wauw en lækker kurv! Er VILD med de chokolader! :D Puhh det lyder lidt hårdt at være jer og få det hele til at hænge sammen lige nu og faktisk minder det en del om vores hverdag bortset fra at bettemanden herhjemme ikke er syg for en gangs skyld (7-9-13) og det er bare drænende med sådan et program... Rigtig god bedring med ham!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er bare så fine, og jeg glæder mig til at spise dem :o)

      Det er ikke let lige i øjeblikket - jeg synes at han er tit er syg, men ved også godt at det er meget normalt. Nu lige her til morgen troede vi at han skulle afsted i DP, men så får han nældefeber eller noget! Så han må med mig til rådighedsmøde hos a-kassen!

      Slet
  2. Lækker kurv fra dine veninder!
    Hvis du mangler idéer til hverdagsmad (nem, hurtig, oftest sund mad), så smut forbi min blog og tjek indlæggene "Menu # 1" og der er 5 indlæg....Velbekomme ;0)

    Cupcake-stylisten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle super lækre ting :o)

      Jeg må hellere kigge forbi - jeg kunne vist godt trænge til lidt inspiration, når man kigger på denne uges madplan som nævnt ovenfor ;o)

      Slet
  3. Skøn kurv :-) Det lyder som om du fortjener at blive forkælet lidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er super skøn :o) Jeg trænger så meget til forkælelse i øjeblikket, men har ikke rigtigt tid :o(

      Slet
  4. Sikke en god indflyttergave at få.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også :o)

      Velkommen i blog-lang søde Karin, har meldt mig som fast læser :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...