tirsdag den 30. oktober 2012

En skøn give away hos byBusk

Ja, så er vi så ramt af sygdom herhjemme igen, men denne gang er det husbonden og jeg, og ikke bettemanden! Det er ikke rart, men forhåbentligt går det snart over igen.

Jeg vil derfor bare lige lave en lille reklame for en skøn give away, som min søde, søde veninde afholder på sin blog byBusk. Jeg deltager ikke selv, da jeg allerede er den heldige ejer af præmien, men vil til gengæld gerne gøre lidt reklame for den :o)

Så smut forbi hendes blog, og deltag i konkurrencen om at vinde et eksemplar af Nigella Christmas - den bog er SÅ fyldt med lækre ting og sager til at forsøde julen med.

Klik HER for at komme til konkurrencen


4 kommentarer:

  1. TAK for reklamen, den skal jeg da ind og deltage i STRAKS! :D

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Det var så lidt :o) Skulle det være en anden gang :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...