lørdag den 27. april 2013

Hjemmelavet is #12: Honeycomb

Okay, jeg var måske ikke såååå opsfindsom med min honeycomb fra forleden. Men udover den rene vare og den chokolade-overtrukkede, så blev den resterende mængde brugt til en lækker omgang is. Mums!

Honeycomb is
1 liter

1 dåse kondenseret mælk
4dl piskeflæde
1dl mælk
korn af 1 vaniljestang
ca. 1/4 portion honeycomb
evt. 1 håndfuld fudge i små tern - jeg havde stadig lidt tilbage fra England i sommers.


Pisk fløden til skum, tilsæt mælk, kondenseret mælk og korn fra vaniljestangen og vend det hele sammen. Kør det i ismaskinen og put den fint-knuste honeycomb og fudgetern i til allersidst. Smid i fryseren indtil den skal spises... og glæd dig :o)


8 kommentarer:

  1. Lyder SÅ lækkert! :D Sådan en kunne jeg faktisk godt spise lige nu :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smagte virkelig også skønt! Jeg må huske at smide isbaren på bordet, næste gang du er på visit :o)

      Slet
  2. *savle* *savle* *savle* !!!!

    ......MÅÅÅÅ.... HA'......

    SvarSlet
  3. Det ser bare godt ud! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...