onsdag den 1. august 2012

Tapas frokost

I sidste uge, hvor svigerforældrene kom forbi med alle vores indkøb fra England valgte jeg at lave en omgang Tex Mex Tapas. Der var lidt til overs fra tapas-festen, så jeg kunne prøve nogle andre opskrifter end vi fik der - og et par gengangere :o) Grunden til at jeg valgte at lave tapas, er fordi jeg syntes at det gjorde det nemt at lave noget som min svigermor, der er vegetar, også kunne spise.
Et lille tallerken-udvalg :o)

2 slags quesadillas: Quesadilla med champignon og Klassiske quesadillas med skinke

Quadritos med CaviArt (som jeg tilfældigvis lige have lidt af fra Foodexpo :o)

Gratinerede Jalapeño - en lækker genganger, som dog vist skulle have haft lidt længere i ovnen

Grillede majs med parmesansmør - mums! MEN, jeg brugte kun 1/3 brev krydderimix!

Gratineret pumpkin seed & chili pesto

Jordnødder og Mango Mojo og Brie og escabeche tostaditos

Det var rigtig lækkert, og meget passende faktisk til en frokost udendørs. Jeg er fan :o)


8 kommentarer:

  1. GUF - sikke nogle skønne hapsere du har fået kreeret. Dejligt du kunne få ryddet lidt ud i gemmerne , samtidig med at kunne få et lækkert måltid ud af det :) UHM!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Det smagte nu heller ikke så ringe endda. Det var nemlig skønt at få ryddet lidt ud i gemmerne :o)

      Slet
  2. Det ser helt vildt lækkert ud - og sikke flot, du har anrettet det!

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig lækkert ud - rigtig nippemad :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også lækkert, og passede perfekt til det lækre sommervejr :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...