søndag den 29. januar 2012

Smuk som et stjerneskud...!

Yay - tillykke med guldmedaljerne, drenge- woohoo :oD

For at have tid både til et temmelig dyrt besøg i Ikea, is og kaffe med svigerforældrene og sidst men ikke mindst tid til at se finalen, så skulle aftenens menu være noget lækkert, let og nemt at lave. Derfor stod menuen på et stjerneskud





Det bestod af:
Sandwich-brød
Fiskefiletter (købt :o)
En dampet skærising-filet
Kaviar
Aspages
Agurk
Tomat
og Hjemmelavet Thousand Island Dressing

Nu er junior ved at blive puttet, guldmedaljerne skal fordøjes og så skal det absolut sidste af weekenden nydes foran fjerneren for mit vedkommende, med Glee

6 kommentarer:

  1. Det ser bare SÅ lækkert ud søde :D ELSKER bare stjerneskud - det er en lækker og nem ret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også rigtig gode :o) Jeg har haft totalt lyst til stjerneskud siden jeg sidst så dem på din blog :o)

      Slet
  2. Mmm... En klassiker man aldrig går fejl af!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig - og faktisk ret simpelt når man tænker over det :o)

      Slet
  3. ej hvor ser det godt ud. Er mæt efter at have spist koteletter ii fad med ris, men kunne helt ærlig godt spise den der!! mine øjne kan, nok ikke min mave :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - det kender jeg godt :o) Men koteletter i fad er nu noget nær det BEDSTE man kan få at spise, hvis du spørger mig :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...