tirsdag den 3. april 2012

Vegetarmad hos Sabina

Ja, det var hvad den stod på i går, hvor jeg også de andre rødder mødtes hos Sabina, jeg kunne forstå at hun havde planlagt noget lækkert mexikansk-inspireret, men det vi nu endte med var også MEGA lækkert. Jeg er altså meget glad for tærte :o)

Menuen stod på en lækker tærte med spinat og tomat, samt en rissalat med grønt og pesto, og tzatziki. Mums, det var lækkert!




Til dessert fik vi en tiramisu-kage. Nu er jeg jo OVERHOVEDET ikke til kaffe, så jeg smagte kun et lille bitte stykke (stykket på billedet er ikke mit), men fik helt dårlig samvittighed, for hun havde vist lavet den med mindre kaffe for min skyld, men det var stadig for meget for mine smagsløg :o( Men jeg tror, at hvis man kan lide kaffe var den super lækkert - cremen var i hvert fald helt i top :o) Meget smuk var den også!

6 kommentarer:

  1. Ej det ser lækkert ud! Jeg er nu heller ikke til tiramisu, så forstår dig godt, men det ændre bestemt ikke på, at den kage ser SÅ lækker ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også meget lækkert :o) Jeg overvejer faktisk om man ikke kunne lave den uden kaffe... :o)

      Slet
  2. Du er tilgivet Camilla, for jeg vidste godt det var lidt af en chance at ta når du nu kom:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er jeg glad for at høre :o)

      Slet
  3. Det der ligner da mere en chokoladekage med creme på...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...