Hvad går konkurrencen ud på?
Euro
Design Contest 2012 afholdes i anledning af, at NESCAFÉ Dolce Gusto
lancerer en helt ny ”Melody” model. Konkurrencen giver kreative sjæle en
enestående mulighed for at vinde en tur til Milano, samt æren af at få
sit design af en kaffemaskine produceret i en special limited edition,
som sælges i hele Europa.
Hvordan deltager man?
På
NESCAFÉ Dolce Gustos facebookside kan man, ved hjælp af et program
baseret på photoshop, udforske sine kreative evner og designe sin helt
egen version af Dolce Gustos ”Melody”. Det er super sjovt, og man kan
bruge sine egne foto-uploads eller lege med forskellige farver, grafik
og baggrunde. Så snart man ”synes godt om” konkurrencen på facebook, er
man klar til at gå i gang. Herefter er det op til en jury og
facebookbrugere at bedømme ens evner.
Hvad vinder man?
19
europæiske lande deltager, og fra hvert land vil en lokal jury udpege
en finalist blandt de deltagere, som facebookbrugere har stemt i top 10.
Finalisterne fra hvert land mødes i design-skønne Milano i november,
hvor to europæiske vindere vil blive udpeget til en
live-streaming-ceremoni på facebook.
De
endelige europæiske vindere vil, udover æren og den personlige gevinst
ved at blive udvalgt, få sit design realiseret og blive udpeget som
officielle designere af to ”facebook generated” limited edition af
NESCAFÉ Dolce Gustos ”Melody”.
Så kig ind på NESCAFÈ Dolce Gustos facebook side og kom i gang! Jeg synes det super spændende ud, og er sikker på at det vindende design kommer til at lyse op i selv de mest kedelige køkkener :o) Jeg må dog indrømme, at jeg er åbenbart ikke så kreativ, som jeg troede - jeg prøvede nemlig lige selv på at lave et design, og det blev MEGA grimt - LOL! Men der er allerede mange fine designs derinde.
Jeg er blevet bedt om at lave denne lille reklame for konkurrencen, men har helt selv bestemt, hvad der skal stå :o)
custiYcom_ho Lisa Williams https://wakelet.com/wake/nZFBE_LtnL1A_Ro7zqB8Y
SvarSletgalestiogold