mandag den 17. september 2012

Etoile'titis

Ja, det må være det jeg lider af (faktisk er jeg også syg og forkølet lige nu!), men jeg har fundet ud af, at jeg må lide af en form for Etoile'titis - jeg kan ikke lade være med at købe de smukke og yndige ting til hjemmet og køkkenet.

Husbonden havde adopteret en frugtskål til sin pung og nøgler, så da jeg så denne fine glastallerken på tilbud i Bahne røg den naturligvis med hjem.

Jeg kom også til at købe en lille bitte skål og en lille tallerken på fod (som vist er beregnet til teposer). Begge var også på tilbud, og passer sammen med mine allerede indkøbte krus og tekrukker. I love it :o)


8 kommentarer:

  1. Ahh for nogle lækre ting Camilla! Jeg er ikke så god til at købe pyntegenstande mere som jeg har været - til gengæld tager jeg revanche når det kommer til køkken gadgets og gejl til at fotografere mad på ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er lidt søde :o) Jeg køber egentlig heller ikke så mange pynteting, men holder mig som regel også til ting, som er godt til mad - hvilken disse egentlig også kan bruges til :o)

      Slet
  2. Haha, du er da helt ustyrlig kvinde! Men, de laver altså også pæne ting:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, totalt ustyrlig ;o) Jeg skal snart i rehab eller håbe, at de ændrer totalt stil :o)

      Slet
  3. SÅ fine! Jeg har godt set disse sager hos Bahne... og jeg har været ved at falde i et par gange.. der er bla. et prikket fad med en flodhest.. *swoon*

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega fine! Ja, det fad med flodhesten har jeg også gramset på et par gange - såååå sødt :o)

      Slet
  4. Jeg har også fået øjnene op for de smukke ting, - og ja; de burde skamme sig og lave stilen om (hihi).
    Jeg er også af den opfattelse af de små "opsats" er til te-poser, men hvor vil de også være smukke med en cupcake på!!! Jeg har selv 2 små "brikker" fra Miss Etoile, som er beregnet til te-poser, med svaler på og de har ingen fod på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lige netop også en cupcake jeg tænkte på til de små opsatser :o) Dem med svalerne har jeg også set, de er bare så søde :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...